woensdag 13 november 2019

Fractie zoekt communicatie-adviseur

Ben jij geïnteresseerd in de gemeentepolitiek, draag je D66 een warm hart toe en wil jij jouw CV verrijken met deze unieke vrijwilligersklus? Dan willen wij jou! Wij zoeken namelijk een communicatie-adviseur, die een brug kan slaan tussen de fractie van D66 Hoorn en de inwoners van Hoorn.

De gemeenteraadsverkiezingen waren bijna 2 jaar geleden en wij willen de inwoners van Hoorn graag laten weten wat er vandaag de dag gebeurt met de beloftes die wij toen gedaan hebben. Wat zijn de ontwikkelingen m.b.t. de woningmarkt? Wat gebeurt er op het gebied van duurzaamheid en wat zijn de actualiteiten van deze week? Wij vinden dat dit hoort. Wij willen de inwoner betrokken houden. En boven alles vinden we het vooral heel erg leuk om dit te delen, want er gebeuren zoveel leuke dingen in onze mooie stad!

Wie ben jij?
✔ Je hebt affiniteit met politiek en draagt D66 een warm hart toe.
✔ Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal.
✔ Je bent dol op communiceren, maar weet ook wanneer het even niet moet.
✔ Je hebt verstand van media en social media kent geen geheimen voor jou.
✔ Je kunt een politiek onderwerp interessant maken voor de lezer.
✔ Je volgt ook de landelijke politiek.
✔ En je bent beschikbaar op maandagavond (19.30 – ca. 22.00 uur) om minimaal 80% van onze fractievergaderingen bij te wonen.

Wat bieden wij jou?
✔ Een enorme kans om binnen te kijken bij de gemeentepolitiek.
✔ Een uitdagende rol om jouw CV te verrijken.
✔ Een leuke club interessante mensen, die graag het verschil wil maken voor Hoorn, maar ook op zijn tijd van een gezellige borrel houdt.
✔ Je weet je gesteund door en maakt deel uit van het West-Friese team.
✔ De vrijheid om D66 Hoorn op de kaart te zetten.

Sta jij te springen om deze rol op je te nemen en ben jij in totaal 4-6 uur per week beschikbaar? Stuur dan uiterlijk 24 november jouw motivatie naar Arwin Rood (arwin.rood@d66hoorn.nl). Wij nemen spoedig contact met je op.