9. Websitebeheer

De website wordt dagelijks beheerd en zeer regelmatig ververst met actuele maatschappelijke, politieke en bestuurlijke informatie. U treft zowel informatie aan vanuit de fractie over actuele politieke discussies, ingenomen standpunten of besluiten. Ook de wethouder geeft regelmatig een reflectie op zijn werkzaamheden en bereikte resultaten en het afdelingsbestuur communiceert over haar organisatorische (leden)activiteiten.

Maar ook gemeentelijke berichten vanuit het stadhuis alsmede incidenteel provinciale berichten betreffende Hoorn en de regio treft u hier aan.

Daarnaast treft u achtergrondinformatie aan over onze politieke vertegenwoordigers, D66-standpunten over maatschappelijke thema’s en beleidsonderwerpen, documenten als verkiezingsprogramma’s, huishoudelijke reglementen, initiatiefvoorstellen en de partijgeschiedenis van D66 Hoorn.

Heeft u informatie die u graag met ons wilt delen, mail het aan de webredacteur: arthur.helling@d66hoorn.nl

D66 probeert op een open en transparante manier te informeren en te communiceren, waarbij we zo zorgvuldig mogelijk om gaan met foto’s (copyright, privacy) en informatie (bronvermelding). Maar uiteraard is de webredactie hierop aanspreekbaar en zo nodig passen wij in goed overleg de website aan.

Laatst gewijzigd op 17 januari 2019