zaterdag 7 juni 2014

Volg uw gemeentebestuur

Wilt u het dagelijks bestuur (College van B&W) en het algemeen bestuur (Gemeenteraad) in Hoorn volgen? Dat kan, zowel digitaal achter uw pc of tablet als live in de raadszaal.

De openbare brieven van het college aan de raad treft u hier aan: http://www.ibabsonline.eu/Lijst.aspx?site=Hoorn&ListId=2f81586a-6656-41cb-ba9e-a0dd9e8f76e7&ReportId=

Een overzicht van artikel 36-vragen van raadsfracties treft u hier aan: http://www.ibabsonline.eu/Lijst.aspx?site=Hoorn&ListId=621716c7-8304-42a1-aba6-62fdbcffee0d&ReportId=

Het vergaderschema met de bijbehorende commissie- en raadstukken vindt u op: http://www.ibabsonline.eu/Kalender.aspx?site=Hoorn

Vrijwel alle fracties vergaderen maandagavond, sommigen vanaf 19.30 uur zoals D66, andere fracties vanaf 20.00 uur. Wilt u de D66-fractie bezoeken, dan bent u altijd welkom, want onze fractieberaden zijn openbaar. De bodes wijzen u graag na binnenkomst de weg. Eventueel kunt u uw komst aankondigen via fractie@d66hoorn.nl

Logo gemeente Hoorn

Voor meer informatie of vragen over de gemeenteraad kunt u terecht bij de griffie:
Telefoon: (0229) 252 228
E-mail: griffie@hoorn.nl
Twitter: @RaadHoorn

Wie een  raadsvergadering of commissievergadering rechtstreeks wil volgen kan dat op verschillende manieren doen. Publiek is van harte uitgenodigd om de bijeenkomsten bij te wonen vanaf de publieke tribune in de raadszaal van het gemeentehuis (Nieuwe Steen 1).

Ook  bestaat de mogelijkheid om zowel commissie- als raadsvergaderingen vanuit huis  live te zien en te horen via internet (http://webcast.nl/hoorn). Op deze plek op internet kunnen vergaderingen ook later teruggekeken worden.

Livestream1

Daarnaast zijn de maandelijkse raadsvergaderingen ook te volgen via Radio Hoorn (FM 96.5 kabel, FM 105.8 ether of via www.radiohoorn.nl) of via Twitter @RaadHoorn.